Friday 7 September 2007

مـــــــن هـــــــو؟؟؟

salam alikom wa rahmat allah wa barakatooooo

من هو؟؟؟

سؤال ....فكرت فيه وانا قااعدة...سرحت وفكرت...
مين ياترى هو...الي هيحياتي في يوم من الايام هتبقى منسوبة جنب حيااته...
مين يا ترى الي انا فضلته على كل الناااس...الي انتقيته من وسط جمع الشباب...
مين ياترى الي بثق فيه من دلوقتي...




مين هو؟؟؟؟...
طيب يا ترى فعلا بتعمل ايه دلوقتي...قمت عشان تصلي الفجر ولا سهوت وراحت عليك نومة...
يلا قووم عشان تصلي...ياارب
اول مرة افكر في النقطة دي...قريت في مدونة.."عمك يااض"...بوست زي دا وبيتكلم عنها...ولقيت ردود من بنات "مجاهدة" برده..
استغربت فعلا منهم...لكن ليه ميكونش فعلا


من هو؟؟؟


الاذان بيذن دلوقتي...وانا بكتب البوست دا
وفي نفس الوقت هو بيعمل ايه؟؟؟
(حلوة الفكيرة دي)



احب اقوول قبل ما اخلص البوست
ربنا يكرمك ويوفقك ....في درااستك وحيااتك وعملك
ويثبتك ويزيدك من فضله
ربنا يحفظك

انا كده سرحت بما فيه الكفااية اركز في حيااتي ودرااستي ومذااكرتي
فااصل ثم نوااصل
من هو؟؟؟
مستقبليا...ان شاء الله

3 comments:

عمك ياض said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مشاعر طيبه جدا ماشاء الله :)
ربنا يكرم حضرتك ويجمعك بيه في اقرب فرصة

NOONA بنت الإسلام said...

السلام عليكم
جميل يا رومتي ياحببتي
بس احنا لسه مش عارفين مين هو
باذن الله كمان اربع سنين ولا حاجه هنبقي نعرف مين هو
بس علي العموم مقدما هو
شاب عنده نظر عرف يختار علي اساس الدين والخلق فاختارك ياقمري
يالا عقبالي بقي انا وانتي وبقية الشلة بس في المستقبل باذن الله

نور الدين صلاح said...

السلام عليكم

كويس أوي بجد أن حضرتك ليكي أسس للأختار

ودا حلم يداعب كل النساء ولكنه سيتحقق بأذن المولى

ربنا يوفق حضرتك للخير

شكراً